woensdag 3 augustus 2011

Muzikale Log Cabin voortgang.

De oorspronkelijke opzet van de log cabin is nu klaar.


















Ik ben een beetje aan het spelen met de blokken om zoveel mogelijk contrast te krijgen.  Want dat blijft wel een kwestie. 


















Ik ben wat al te argeloos geweest met sommige "donkere" stofjes, die het contrast behoorlijk doorkruisen. En ook het rood is erg dominant. Maar wel leuk. Van dichtbij is het een erg bont quiltje en is het lastig het licht/donker patroon te zien. Het quiltje ziet er het best uit op een afstand. Het wordt dus een wandquiltje. Maar ik heb ook besloten de blokjes een randje groter te maken. Er is genoeg stof voor de achterkant om dit te doen. Daarbij gebruik ik de donkerste en lichtste stofjes om het contrast nog een beetje meer te benadrukken. En ik maak de blokjes symmetrisch. Dat vind ik toch mooier.


















Dit is mijn naaitafel met alles er op en eraan wat ik nodig heb om prettig en gezellig te werken. Net groot genoeg om het kleine quiltje op uit te leggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...