zondag 31 juli 2011

't Schiet nu echt op.

Als je ziek bent, wil het quilten niet lukken. Maar als je weer begint te quilten, dan weet je dat je aan de beterende hand bent! Oef, wat kan een mens beroerd zijn van een stevige verkoudheid en koorts. Ik dacht dat het griepseizoen voorbij was. De blokjes van de log cabin groeien gestaag en ik kan alles lekker achter elkaar doornaaien.




























































Alle muziekstofjes bijelkaar maken de log cabin erg bont. Ik had er even moeite mee en ik was bang dat er te weinig contrast in zou zitten voor het goede effect.
Ik had eerst de licht kant in het midden.


















Maar donker in het midden vind ik mooier.


















En het effect is nu goed te zien nu het quiltje wat groter wordt.


















Er zijn nog 3 strookjes gepland. Een donkere en 2 lichte. Dan beslis ik over de maat. Er is genoeg stof om meer randen te maken. Ik moet wel rekening houden met de stof voor de achterkant. Die is rood met muzieknoten. Erg leuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...