Ik moest vandaag een boodschap doen in een winkelcentrum, waar ik heel lang niet was geweest. En daar zag ik deze prachtige slang. Geen idee of het een soort is of fantasie. Ik weet wel, dat ie in mijn buurt niet voorkomt. Gelukkig!
De mooie slang is deel van een grote schildering, aangebracht op de wand van de metrobaan, die een viaduct vormt over het fietspad.
En helemaal rechts een mannetjes mus geflankeerd door bloemen, die ik als petunia's herken. Maar als iemand zegt, dat ze anders heten, vind ik dat ook goed.
Ik hou' erg van dit soort kunst in de openbare ruimte. In mijn wijk zie ik het relmatig opduiken en ik word er altijd heel blij van
Groet, Marina