zaterdag 20 augustus 2011

Moviestars zomerbee.

Gisteren waren we bij Maria op zomerbee. In haar gezellige flat stond alles klaar op ons te wachten. Een gezellig gedekte tafel en we konden zo aanschuiven. Voor iedereen was "gedekt" met een transparant mapje met informatie over stitcherie, een stukje plakvlieseline van de dunste soort en een piepklein naaldje. In de informatie een patroontje om uit te proberen. Maria liet ons allerlei voorbeelden zien. Een aantal is nog "in productie" en een aantal hangt in haar huis. Ze zijn heel leuk. Met behulp van een lichtbox en een draadloze lamp onder een transparant tafeltje konden we de patroontjes over nemen op stof en beginnen. Er was veel enthousiasme. Je krijgt snel een leuk resultaat. Ik heb het piepkleine naaldje weer ingeleverd. Het was mij te klein. Maar de andere deelneemsters vonden het prettig werken. Niet iedereen deed mee met het workshopje. Sommigen werkten aan hun eigen ding. Met veel gepraat en gezelligheid vloog de ochtend om. Volgende keer bij Annie thuis.
Omdat ik dan niet kan, nodigde Annie mij diezelfde middag bij haar thuis uit om haar quilts te bekijken. Het was een hele gezellige middag met een uitgebreide rondleiding door haar huis door haar en haar man en een bezichtiging van haar vele mooie quilts. Ik heb ervan genoten, mede door de vele verhalen die bij elke quilt hoort. Dank je wel, Annie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...