donderdag 20 juli 2017

Marina's Quiltzomer 34.

Dit zijn Twinbears.
Ze hebben wel rare oren voor een beer!
Dat komt omdat het haasjes zijn.
Ze zijn gemaakt door deze 2 dames van de organisatie Twinbears.
Alle speelgoedbeestjes worden in paren gemaakt.
Ze staan er mee op markten door het hele land.
Ik hou erg van gebreide speelgoedbeestjes, 
maar ik hou er niet van ze te breien. 
Als je een kraam ziet met gebreide speelgoedbeestjes, 
kun je meestal alleen het patroon kopen.
Bij deze kraam kan ik wel een speelgoedbeestje kopen, 
maar dan moet ik er wel 2 tegelijk kopen.
Eentje mag ik mee naar huis nemen, 
het andere beestje gaat naar een kind, 
ergens verweg, 
dat geen speelgoedbeestje heeft.
Ik vind dit wel een erg leuk idee.
Ik twijfel heftig tussen 2 beertjes en deze 2 haasjes.
De oortjes doen het hem en 
de haasjes worden uitgekozen.
Ze zitten aan elkaar vast met een labeltje.
Ik mag zelf de schaar hanteren om het labeltje 
op de stippellijn door te knippen.
De haasjes worden gescheiden.
Haasje 1 krijgt een certificaat, 
dat zij verkocht is en op reis mag 
naar een kindje zonder speelgoed.
De haasjes nemen afscheid en het 
linker haasje gaat met mij mee naar huis.
Ik krijg een certificaat waar het hele verhaal op staat.
Een leuk initiatief
dat ik graag 
onder de aandacht wil brengen!
Nu zelf een kindje zoeken in mijn omgeving 
om het haasje aan te geven.
RaRaRa wie zal dat zijn?

Zomerse groeten, Marina.
De foto's van de marktkraam heb ik niet zelf gemaakt maar van hun website gehaald.

3 opmerkingen:

  1. Leuk idee. Mag je zelf het kindje uitzoeken aan wie je het andee beer mag geven. Kusjes, Lucia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A lovely idea and such sweet little knitted toys.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...