dinsdag 4 juli 2017

Marina's Quiltzomer 18.

We hebben plotseling een kleine walvis in onze huiskamer!
Ik zet haar zittend op een quiltje op de grond, net als vorige week, alwaar ze met het speelgoed begint te spelen. Ik draai me even om en kijk weer en ik zie haar nog net een paar kruipbewegingen op het kleedje maken, voor ze op haar buik op het parket plonst. Met haar sterke armpjes trekt ze zich vooruit en draait er mee in de rondte.
Zo ongelooflijk leuk!
Tegelijkertijd weet ik, dat ik haar geen ogenblik uit het oog mag verliezen. Ze ziet alles, wil overal naar toe, wil alles pakken en probeert zich ook al overal aan op te trekken!
Het is heerlijk zomerweer.
We zijn bijna de hele dag buiten.
Dag opa.
Ook de box staat in de tuin.
Onze grote meid is toch ook nog wel een hele kleine meid!

Zomerse groeten, Marina.

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...