zaterdag 15 juli 2017

Marina's Quiltzomer 28.

Als het water met bakken uit de hemel komt,
gebruik ik graag een vrolijke paraplu.
Mijn grote regenboog plu is al ter ziele 
en de stof is al geoogst.
Nu is ook mijn opvouwbare 
regenboogplu gesneuveld.
De knop om de plu vast te houden 
en de knop bovenop
zijn kleverig geworden.
Ik noem dit plastic moeheid.
Geen nood!
De stof is gemakkelijk 
van het geraamte te halen.
Geraamte in de prullenbak 
en het scherm wordt gesloopt.
De lapjes gaan in de "wonderlijke lapjes bak" 
in afwachting van een project!

Zomerse groeten, Marina.

2 opmerkingen:

  1. Ik zou zo'n plu gewoon weggooien. Maar jij hebt er een speciaal bakje voor. Ben benieuwd of we ooit lezen wat je er mee deed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk het gat in het midden dichtmaken en je hebt een vrolijke tafelkleed voor op een rond tafeltje kan buiten blijven staan want in het verleden was het een plu gr mia

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...