zaterdag 8 juli 2017

Marina's Quiltzomer 21.

Vorig jaar zomer zijn we een week in Londen geweest.
Het was een turbulente week waarin Cameron aftrad en May minister president werd.
We hebben het van een afstandje meegemaakt en iedereen druk zien doen.
We hebben in de Londen Eye gezeten en in vele dubbeldekkers. We hebben het prachtige huis gezien, buiten Londen, waar de tv serie Downton Abbey is opgenomen.
We hebben er prachtige musea bezocht en in het Victoria en Albert Museum liepen we door de winkel richting de uitgang toen mijn oog op iets viel.
Niet wetende wat het was, keerde ik op mijn schreden terug en zag een plastic zakje met vierkante lapjes. Dan gaat een quiltershart meteen sneller kloppen.
Het kostte niet veel en er lagen er 2. Ze gingen natuurlijk mee naar huis en ze liggen al een jaar ergens in een la.
Ik kwam ze vandaag bij het opruimen weer tegen en vanaf dat moment lachen ze mij toe.
Dikke kans, dat alle gangbare projecten even aan de kant gaan om deze fantastische lapjes van dichtbij te bekijken, de maat te nemen en aan elkaar te naaien.

Het is dunne Indiase katoen.
Geen idee hoe zich dat gaat houden onder mijn naaimachine.

Wordt vervolgd!

Zomerse groeten, Marina.

2 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk vrolijke quilt gaat dit worden. Heeft niet veel meer nodig dan aan elkaar genaaid te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja! Mooie nieuwe lapjes uit een ander werelddeel zijn een bron van nieuwe inspiratie! Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...