zaterdag 26 augustus 2023

Marina's Quiltzomer nr. 10: De Algemene Tentoonstelling 2023.



Voor het eerst in een grote hal en met heel veel ruimte voor de quilts en het publiek voelde best feestelijk! Het was een mooie tentoonstelling. 
Vanaf de parkeerplaats wezen de vele vlaggetjes de weg naar de ingang. 
Erg leuk.


Het was erg leuk om de quilt van Rita Franke te zien. 
Gemaakt van een Afrikaanse stof. 



En natuurlijk ook mijn QuiltCarla maakte er een fijne foto van.

Behalve de vele mooie quilts was er ook vele malen een heerlijk weerzien. 
Bee leden van huidige en voormalige Bee's,  
oud-collega bestuursleden, 
regio vertegenwoordigers en medewerkers, 
waar ik in het verleden prettig mee heb samengewerkt, 
reis genoten, kennissen en, 
heel verrassend,
 een blog lezeres, die mij van mijn blog herkende. 
Dat is toch zo ontzettend leuk! 
En gebeurt niet vaak.


Emmely Treffers.


Corrie Valentin.


Ada de Ruiter.


Groep Out of the Box.


Linda Hoving.


Jeanette Broer.


Ria van Den Bosch.


Ineke Marijnissen.


Marleen Wijn.


Geen idee. Hing bij een naaimachine stand.


Gerda Peerdeman.

Een mooie viering van 40 jaar Quiltersgilde.

Groet, Marina.

1 opmerking:

  1. Ik heb erg genoten van de tentoonstelling en inderdaad alle ontmoetingen met bekenden. Ik vond het niveau van de inzendingen dit jaar erg goed.Gr Rita

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...