woensdag 19 juli 2017

Marina's Quiltzomer 32.


Leuke buggy, he?
Die heb ik gekocht voor onze kleindochter.
Handig op te vouwen, licht van gewicht, leuke kleur.
Ik heb hem gekocht bij Bol.com en
hij kwam 2 dagen na de bestelling. 
Super snel!
Hij zat in een grote doos en
alleen de wielen moesten gemonteerd worden.
Handleidingen schrijven, kunnen ze niet bij dit bedrijf, maar we kwamen er uit en al gauw zaten de voorwielen eronder. We hebben nu wel 2 zwarte plastic onderdeeltjes over. Geen idee waar die voor dienen. Maar de buggy stort niet in!
De achterwielen moeten met een knijpertje aan de as worden bevestigd. Een soort mini haarspeld van ongeveer anderhalve centimeter.
Het was mooi weer, we zaten in de tuin, alles ging lekker en het 1e wiel zat er vlot aan.
Het 2e wiel was iets hardnekkiger en, floeps, daar vloog het koperkleurige mini haarspeldje uit mijn vingers......... tussen de planten, of, en dat denk ik eerder, de vijver in! Plons! Ik dook meteen tussen de planten en mijn man ging kroos uit de vijver vissen. Kleindochter Vera zat dit allemaal vanuit haar kinderstoel onverstoorbaar te bekijken. Ik kon de haren wel uit mijn hoofd trekken dat ik dit klusje in de tuin vlak naast de vijver ben gaan doen. Maar ja, spijt komt na de zonde.  Het knijpertje was weg en bleef weg. Niets aan te doen. 
Ik heb met een paperclip het wiel aan de as bevestigd, nog net op tijd bedacht dat ik het afdekdopje er niet op moest plaatsen en ben met kleinkind gaan wandelen.
's Avonds heb ik de importeur in mijn beste Duits gemaild, denkende dat Bol.com mij echt niet zou kunnen helpen. De importeur dacht er anders over en stuurde mij naar de winkel waar ik de buggy heb gekocht.
Ik besloot Bol.com maar te bellen, want ik wist echt niet hoe ik dit verhaal in een mail moest beschrijven, te meer daar het bewuste onderdeeltje geen artikelnummer heeft.
Nou, geen probleem hoor, voor de meneer van de klantenservice. Hij had in no time dezelfde handleiding als ik op zijn scherm, onderzocht of het mini onderdeel besteld kon worden en jawel, dat kon. Geen artikel nummer? Geen probleem. Hij beschreef hoe het eruit zag en vermeldde erbij dat het op pagina zus en zo plaatje die en die te zien was. Drukte op een knop en weg was de bestelling. Oh, ja, ik moest nog wel even de factuur opsturen.
Gisteren werd een doos bezorgd van Bol.com. Er in zat heel veel lucht en 2 van die mini haarspeldjes om het wiel te bevestigen. Geen rekening, geen factuur! Wat een service!
Het wiel zit nu ordentelijk vast, afdekdopje erop en
klaar is kees.
Vandaag weer met de kleindochter in de buggy gewandeld.
Ik zal nooit meer twijfelen aan
de service mogelijkheden van Bol.com!

Zomerse groeten, Marina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...