maandag 9 juli 2012

Een patroontje uitproberen.


Vandaag heb ik een patroontje uit geprobeerd. Ik heb eerst 3 hulplijnen op de stof getekend om een beetje richting te hebben voor de afmeting van het motief. En toen aan de gang gegaan. Ik heb het voorbeeld erbij gehouden om af te kijken en  mijn hemeltje wat is dit moeilijk. Het is een doorlopend patroontje en ik heb geprobeerd een cadans  in mijn beweging te krijgen. Dat lukt nog niet erg. Ik moet echt feeling krijgen voor het gashandeltje en voor de beweging van de machine. Maar het leek er wel een beetje op. Op de terugweg ben ik een beetje gaan echoen. Natuurlijk weer een naald gebroken, maar de draad blijft al langer heel. Ik heb ook nog even iets kleins geprobeerd. En voor alle zekerheid via internet 20 naaimachine naalden maat 100 besteld.


En dit is leuk!!

2 opmerkingen:

  1. Al doende leert men, een regel die staat en geldt voor ons allemaal. Bij jou gaat het aardig snel lijkt me. Tenminste zo ziet het er voor mij uit, ik vind datje snel vorderingen maakt. Knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er zijn ook speciale naalden voor het quilten op de naaimachine. Deze naalden moeten beter door meerdere/verschillende lagen heen gaan, misschien zijn die de moeite van het proberen waard :D

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...