donderdag 5 maart 2020

Heel zorgvuldig de mist ingaan...!

Inmiddels zijn er 9 rijen klaar en hangt er 
ergens nog een losse rij te wachten.

Een groep van 5 rijen en een groep van 4 rijen 
zijn klaar om aan elkaar te naaien.
Maar hoe ik ze nou draai of keer, 
ze willen niet passen.

Bij het aan elkaar naaien van de rijen 
van de 2e groep heb ik heel goed gekeken, 
hoe ik de rij eronder er aan moest zetten.
De blokjes moeten verspringen, 
kwa kleur en vorm.
Ik heb zelfs spelden gebruikt om de plaats aan te duiden.

En toen ben ik het lekker gewoon toch helemaal fout gaan doen!
Het heeft even een avondje gekost, 
maar nu is het aan 1 kant gerepareerd.
Ik heb nieuwe duo's van licht/donkere vingerhoedjes gemaakt,
naadjes losgetornd, 
de nieuwe duo's aangezet en 
de naadjes weer gesloten.
En nu klopt het wel!
Vanavond hetzelfde aan de andere kant doen.

Ik kom er wel.
Het kost alleen even wat meer tijd!

Groet, Marina.

1 opmerking:

  1. Ik moest al lachen om je vorige blog, en nu maak je weer aan het lachen. Ik denk dat hè een heel herkenbare situatie is. Te snel, niet goed opletten, wie overkomt het niet?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...