dinsdag 31 maart 2020

Marina's Quilt Atelier dag 13.

Het eerste boek voor het voor het volgende kwartaal 
voor de bibliotheek van het Quiltersgilde is binnen gekomen.
Het was zo mooi verpakt!
Mooi papiertje, leuke kaart en een klein lapje erbij.
Echt schattig!
De overige boeken komen de komende dagen binnen en 
een paar pas over een paar weken.
Vanmorgen was ik naar de garage voor de banden wissel.
We hebben weer zomer banden!
Niet dat we ergens heen gaan, hoor!
Wel nee, we zijn kampioen huismussen!
Maar ik vind onze wieldoppen zo mooi.
Veel mooier, dan de doppen op de winterbanden.
En nu ben ik weer aan het quilten.
Ik ben gevallen voor de batik bloemen van Claudia Pfeil.
Volkomen buiten mijn comfort zone,
maar wel erg leuk.
Gestapelde lapjes in vieren snijden.
Zonder richtlijnen.
Dan de onderdelen hergroeperen tot nieuwe vierkanten.
Geen middens op elkaar.
Had ik in eerste instantie wel gedaan, natuurlijk.
Maar was zo weer uitgehaald.
Het moeten 30 vierkanten worden.
Ik ben er bijna.
Dan volgt stap 2.

Ben benieuwd.

Groet, Marina.

1 opmerking:

  1. Leuke techniek, Marina. Volgens mij deden we dit vorig jaar op een ledendag van het Quiltersgilde.
    Ik vermoed dat er nu meer boeken geleend worden?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...