zondag 26 juni 2011

Civil War Stars, smaken verschillen.

De 4e rij sterren is bijna klaar. Het is wel een hele bewerkelijke rij. Maar goed, ik heb de tijd. Zo is de volgende ster geworden:


















Het blokje ziet er schots en scheef uit door de rijtjes in de stof. Maar ik heb besloten dat ik mij daar niets van aan ga trekken. Ik ben een perfectionist, maar er zijn grenzen aan wat ik bereid ben te doen om mijn blokjes goed te krijgen. En ik vind het ook niet erg dat 1 roze driehoekje gedraaid is. Ik heb waarschijnlijk even niet opgelet hoe de richting van de streepjes lopen. Dat is eigenlijk wel vreemd, want de driehoeken zijn aan 1 kant "afgetopt", waardoor goed zichtbaar is hoe je ze moet plaatsen. Maar ja, wie niet kijkt, ziet niet, zullen we maar zeggen. Verder vind ik het wel een schattig blokje.
De volgende ster is iets minder schattig. De stofkeuze is niet alleen niet mooi, maar echt afschuwelijk. En met het contrast is ook iets mis. Deze "uitdaging" ga ik niet aan.


















Ik maak er dit van.


















De bruine stof heb ik over van een ander sterretje en ik vind dit veel mooier.
En zo is het geworden.


















 Ik vind dit veel leuker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...