zondag 12 juni 2011

The Union Quilters.





















In de vakantie heb ik in een Borders boekwinkel in Phoenix dit boek gekocht. Het was een van de dingen op mijn vakantie boodschappenlijstje. En gisteren ben ik er dan eindelijk in begonnen.
Ik heb al meer boeken uit deze serie gelezen. Eerst in het Nederlands, maar sinds ze niet meer in het Nederlands vertaald worden, ben ik op Engels overgegaan. Kost iets meer tijd, maar gaat net zo goed.
In dit verhaal komen dezelfde mensen voor als in het boek The runaway Quilt, Het geheim van de quilters in het Nederlands.
Het is een gebonden boek en de binnenkant van de kaft ziet er zo uit.



















Ik heb geen idee of de blokken op de een of andere manier in het verhaal voorkomen. Dat blijft dus nog even een verrassing.
Op deze website is meer over het boek te lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...