zaterdag 28 november 2015

Share Jane.


Mijn blokje van de Share Jane bestaat uit veel onderdeeltjes.
Maar het blokje is goed gelukt.


Hier liggen de onderdeeltjes voor de 2 andere blokjes 
op een kussentje op hun beurt bij de naaimachine te wachten.
Heerlijk om na veel applicatie werk 
weer even lekker achter de naaimachine 
bezig te kunnen zijn!




Het blokje heeft een heel klein vierkantje in de hoek.
En 2 nog kleinere driehoekjes er vlak bij. 
Het lukte mij absoluut niet om 
die friemel driehoekjes te tekenen 
en er ook nog eens naadtoeslag aan te maken en 
er dan een vierkantje van te naaien. 
Het was pincet werk.


En toen heb ik er dit op bedacht. 
De 2 lapjes aan elkaar genaaid en 
de vierkantjes op de punt er op getekend en uitgeknipt.
Ik wilde weten of dit goed uit zou pakken. 
Vandaar dat ik eerst 1 blok genaaid heb.
Nu het blokje goed gelukt is, 
ga ik voor de 2 andere blokjes de vierkantjes knippen.


Voor mij is dit een vingeroefening 
voor het geval ik in de toekomst ooit 
zelf een Dear Jane ga maken.

Ik ben heel benieuwd naar het 
eindresultaat van de Share Jane.

Groet, Marina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...