donderdag 19 november 2015

En toen had ze een jasje aan!


Mijn Singer Featherweight 221 van 4 september 1953 
heeft een eigen, op maat gemaakt jasje gekregen. 
Zelfs de datum staat er op. 
Het geborduurde model komt overeen 
met het echte model. 
Zelfs de gestreepte plaat is hetzelfde.


Het klaptafeltje heeft een eigen hoesje.  
Daarop staan dezelfde versieringen geborduurd 
als op  het naaimachientje zelf.




Als je het tafeltje opklapt, 
is het beschermd tegen de nare knop op de zijplaat.


In het koffertje zit het pedaal in de deksel, 
maar het snoer hangt los in de koffer en 
kan daar allerlei ellendigs veroorzaken. 
Maar nu niet meer. 
Het snoer heeft een eigen 
bijpassend flanellen zakje gekregen.


Maar dat is nog niet alles!

De koffer heeft een eigen gewatteerde en geborduurde hoes gekregen!


Ook hier is de geborduurde naaimachine 
dezelfde als de mijne en 
staat de datum van mijn Featherweight erop!



Met stevige draagriemen er aan 
hoef ik niet meer bang te zijn mijn naaimachine 
met koffer en al te vervoeren.
Ze kan zo overal mee naar toe.


En thuis krijgt ze een mooi plaatsje op mijn werktafel. 
Goed beschermd tegen stof en stoten.
Hoe blij kan een mens af en toe zijn!

Groet, Marina.

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...