zondag 29 november 2015

Ik "hing" in Nieuwegein!


Voor het eerst  hebben 2 van mijn quilts op een tentoonstelling gehangen.


Merel van Loon van Birdblocks in Amsterdam heeft 
deze tentoonstelling van Moderne Quilts samengesteld. 
Ik vond het erg leuk om er te mogen "hangen".
Het was voor mij ook een goede manier om mij te verdiepen in 
de Moderne Quiltstijl waar ik mij wel toe aangetrokken voel.


Ook de andere quilts van deze tentoonstelling waren erg mooi en vrolijk.




Via dit doorkijkje kon ik mijn 2 quilts tegelijkertijd zien en op de foto zetten


Dit vind ik een geweldig mooie quilt. 
Gemaakt naar een patroon van Tula Pink.


Hoe verder je van deze quilt afstaat, 
des te mooier wordt hij.
Net een rode sneeuwvlok.


Een variatie tessalation met hele grote plussen.


En Merel's anker in de zee.
Heel mooi!


Er waren ook andere tentoonstellingen.
Ik vond deze tassen quilt heel erg grappig.


Op Afrika geinspireerd.


Gemaakt met Tambani borduursels.

Er waren ook veel vilt exposities. 
Ik vind die objecten net zeedieren.
Er hingen er een paar vrij in de ruimte. 
Net een kleurige kwal.
Ongelooflijk wat je met vilt kunt doen.

Groet, Marina.

1 opmerking:

  1. Wat leuk dat je daar hing. dat heb ik niet geweten ! Prachtige moderne quilts trouwens

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...