dinsdag 20 maart 2012

Aardbeien in een tasje.


Het hoesje voor de dvd speler is af. Het was heel leuk om het quiltje te maken. Lekker klein en handzaam. Maar als je dan het hoesje vorm moet geven, komen er allerlei andere naaitechnieken aan te pas. Dat was wel weer even goed nadenken om de afwerking goed en netjes te maken.


Voor de binnenkant heb ik aarbeienstof gebruikt. Het slaat natuurlijk nergens op, maar het is zo'n leuk stofje. Mooie kleur, fris en zo vrolijk. Voor het afstandsbedieninkje, die is echt heel klein en plat, heb ik een zakje gemaakt, dat met een lintje aan de hoes vast zit. Als ik het na gebruik steeds terug doe in het zakje, hoop ik het niet kwijt te raken. En in het andere zakje zit het snoer met een dikke vette stekker. Ik heb het echt wel zorgvuldig gemeten en geprobeerd overal aan te denken, maar het zakje is net effe iets te klein. Maar eens zien hoe lang dat goed blijft. Ik vond het wel leuk om hier de zelfkant van de stof te laten zitten. Er staat op dat de stof " Strawberry"  heet! Het zou mij toch wel erg hebben verbaasd als er banaal of ananas op had gestaan. Janine, ik heb deze leuke aarbeienstof bij Birdblocks gekocht in Amsterdam.

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...