maandag 13 februari 2012

Vingerhoedjes en Ridders.


















Het is erg leuk om voor de verandering precies te doen wat er in mij opkomt.
Zo ben ik bezig met het knippen van vingerhoedjes die ik als leader/enders gebruik bij het naaien. Zo hoop ik ongemerkt heel veel vingerhoedjes aan elkaar te naaien. Het wordt een klein quiltje met hele kleine scrappy vingerhoedjes. Ik gebruik de restjes, die ik ook voor de huisjes gebruik en ik krijg van leden van de Moviestars restjes, die groot genoeg zijn voor vingerhoedjes en dan nog gebruikt kunnen worden voor de huisjes.
Met een speldje 2 aan 2 aan elkaar vast, liggen ze in een doosje naast de naaimachine te wachten.

















Als ze aan elkaar genaaid zijn, gaan ze in een blikje. De bodem van het blikje is nog maar net bedekt. Als het blikje vol is, komt de volgende stap.

Ik ben ook aan het volgende blok van de Camelot/King George/Ridders van de Ronde tafel begonnen. Ik begin handigheid te krijgen in het tekenen met mallen en dan wordt het hopelijk echt leuk.


















Ik werk met gezellige zuurstokkleurtjes. Iets heel anders dan de reproductiestoffen waar ik gewoonlijk mee werk. Het heeft iets heel vrolijks.

1 opmerking:

  1. ziet er gezellig en productief uit!! ben benieuwd naar de vingerhoedjes en de camelot in zuurstok kleurtjes.
    groetjes janet

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...