woensdag 29 februari 2012

A New White House.


Het wordt al een gezellig pleintje met 4 blauw-witte huisjes.
De vraag is alleen welke kleur sashing er tussen moet. Ik dacht in eerste instantie op dezelfde voet door te gaan met een contrasterende sashing en cornerstone. Maar dan valt bij de cornerstone het contrast weg. En dat wordt saai. Ik kan er ook 1 kleur sashings tussen doen in het wit of een donkerblauw. En met een rode cornerstone of zo iets. Maar ik wil er liever geen 3e kleur aan toevoegen. Voorlopig ga ik maar even door met huisjes maken en met de tijd komt er wel een idee langs voor de afwerking. Er was ook iemand die suggereerde  de huisjes direkt aan elkaar te naaien met niets er tussen. Moet het maar eens een poosje aankijken. In de tussentijd zitten de huisjes in een foto albumpje. De bonte huisjes voorin, de witte en blauwe huisjes achterin. Ze blijven mooi plat en ik kan ze vaak bekijken, zonder dat ze vies worden of uit elkaar vallen.

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...