donderdag 23 juni 2011

Ons quiltgroepje.

Een keer in de maand op een donderdag avond komen we bij elkaar. Tini, Trudie, Tamara, Ans en ik. Tamara, Ans en ik kennen elkaar van een cursus bij De Sampler.  Tini en Trudy zijn aangehaakt. Elke maand zijn we bij een ander thuis en we hebben het altijd erg leuk samen. Vanavond was iedereen bij mij. Aan het begin van de avond moeten we elkaar natuurlijk allemaal laten zien waar we mee bezig zijn. Dat is altijd een gekakel van jewelste. Iedereen is enthousiast over het project van een ander en wil graag vertellen over het eigen project. Tini maakt prachtige quilts. Zij werkt zowel met de hand als machinaal. Ans is erg handig, heeft een enorm tempo en maakt de prachtigste quilts, vooral voor een ander. Tamara ontwerpt graag haar eigen projecten, maakt quilts in opdracht voor derden en geeft ook zelf quiltes. Trudie is enthousiast onder leiding van Ans allerlei quiltzaken aan het leren. En geeft humorvol commentaar op haar eigen vorderingen. En ik heb vanavond de stofjes gesneden voor de 5e ster van de 4e rand van de Civil War Stars. Iedereen is weer naa rhuis en ik ga de ster zo nog even naaien. Het was weer erg leuk en we hebben alvast weer 2 volgende afspraken gemaakt. Wat heerlijk om zulke quilt vriendinnen te hebben.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...