dinsdag 3 juli 2012

Weer een stapje verder.


 Het is een van de mannen op mijn werk inderdaad gelukt het rubber handvat er af te halen. Al wilde hij en nog een paar anderen toch wel erg graag weten waar dit wonderlijke nog nooit geziene ding toch wel voor was! Ik heb het ze maar laten zien, want uitleggen gaat niet, als je zelf nog nooit een naaimachine ter hand hebt genomen. De knijper zit aan het stuur. Dat had nog wel even wat voeten in de aarde, aangezien het niet wilde zoals in de beschrijving staat en ik moest dus iets anders bedenken. En het mechaniek doet het nog steeds niet, maar dat is even van latere zorg.


Ik ga met een proeflap beginnen en dit wordt de achterkant. Die moet als eerste aan het middelste schort gespeld worden.


Ik heb grote spelden genomen. Geen idee of dit juist handig is of niet. De spelden hebben grote koppen. Ook hierbij moet ik uitvinden of kleinere koppen wellicht beter is.


En als alles vast zit en recht zit, rol je de achterkant stof op de roller. Ik heb het hier even helemaal opgerold. Maar morgen rol ik een stukje terug en bevestig dit dan aan het schort van de achterste roller.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...