zondag 1 juli 2018

Marina's Quiltzomer, 2e editie. Nummer 1.



We zijn terug van onze maand vakantie in de VS en de zomer ligt aan onze voeten. We hebben een fantastische vakantie gehad en gaan nu zomer vieren. Heerlijk.
Tussen de was door veel buiten zitten, soms tot 's avonds laat, slapen met de ramen open en niet nadenken als je naar buiten moet. De zomer is mijn tijd!
Mijn iPad en computer zijn druk bezig de honderden vakantie foto's te synchroniseren en dat duurt verhipte lang. Had ik niet verwacht. Ondertussen bekijk ik de nieuwe lapjes en maak plannetjes. Ik heb een paar Amerikaanse quilt tijdschriften meegenomen en dat is heerlijke tuin lectuur. Zodra mijn computers klaar zijn met het overzetten van de foto's kan ik er een paar laten zien. Tot dan moet ik nog even geduld hebben.



Groet, Marina.

3 opmerkingen:

  1. Welkom terug. Ben benieuwd naar je verhalen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. genoten van je Amerikaanse rondreis, maar fijn dat jullie weer vrolijk en uitgerust! terug zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wacht rustig af. Want het zijn vast en zeker weer prachtige foto's.
    Wij beginnen morgen aan de thuisreis en gaan dan ook lekker "zomer" vieren.
    Lieve groet.😎🍷🖒

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...