woensdag 4 juli 2018

Marina's Quiltzomer 4: Een doos uit Cortez.

Is dit niet een mooi...... eh, wat is het eigenlijk?
Ik heb geen idee hoe het te noemen.
Maar ik vind ze super mooi. 
Ze zitten tegen de gevel van een motel in Cortez in Colorado.
Het zijn er eigenlijk 
14 of 15.
Afhankelijk of je deze wel of niet mee telt.
Ze hangen op gelijke afstand langs de hele gevel van het motel.
Ze zijn allemaal verschillend, maar hebben wel dezelfde elementen:
een blauw deel, een turkooizen deel, een deel bruin en 3  bruine steentjes.
Heel bijzonder.
Misschien probeer ik er ooit iets quilterigs mee!
De quiltwinkel in Cortez is ook bijzonder.
Ze hebben prachtige patronen van op indianen gebaseerde onderwerpen en 
een hele leuke cactus quilt.
Terwijl ik door de winkel liep, 
zag ik een grote vierkante opberg doos 

en dat is precies waar ik al een tijd naar op zoek ben 
om de iets grotere quiltblokken in op te bergen.
Hier in Nederland zijn bijna alle dozen A4 of anderszins rechthoekig.
Als je een brede doos vindt, is de doos meestal ook heel hoog 
en dat is dan weer niet handig.
Ik heb de doos gekocht, 
op hoop van zegen dat hij in de koffer zou passen 
en onderweg niet kapot zou gaan.
En dat plannetje is gelukt.
De quiltblokken passen er prima in!

Zomerse groeten, Marina.


1 opmerking:

  1. Wat een prachtige cirkels. En die doos is perfect. Een leuk en praktisch soevenir.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...