maandag 14 augustus 2017

Marina's Quiltzomer 40.


Weer thuis na 3 fantastische dagen op het
Festival of Quilts in Birmingham.
Drie dagen ondergedompeld in quilts, verhalen over quilts, quiltwinkels en quiltcollega's!
Heerlijk en zoveel moois gezien!


Een hele wand vol mini's.
Een gigantisch groepsproject om
aandacht voor kankerpatiënten te vragen.

Een 1e prijs winnaar.
De Sprinter van Birgit Schueller.

Zelf ontworpen.

Zelf gedigitaliseerd.
Kijk eens naar al die kleine figuurtjes!

Zelf gequilt.
Ik heb in februari in Duitsland les gehad van Birgit.
Ze maakt prachtige quilts en kan fantastisch lesgeven.
Ik vind het zo leuk dat ze een prijs gewonnen heeft!

Dit is een detail van een grote quilt.
Ik vond het quiltwerk erg mooi.

Natuurlijk even met deze meneer gepraat.
En zijn nieuwe boek gekocht.
Ik vind de Artisan stoffen,
die hij heeft ontworpen, heel erg leuk!

En met deze meneer.

Deze mevrouw was er ook.
Jean Wells uit Amerika.
Zij heeft, samen met haar dochter Valori Wells,
een quiltwinkel in Sisters, Oregon.
In 2015 ben ik er geweest.
Dat was erg leuk!
Beiden maken prachtige quilts en
hebben verschillende boeken geschreven.
Ik schrijf een apart blogje over haar tentoonstelling.

Victoria Windlay Wolfe had een tentoonstelling
en hield een lezing.
Daar ga ik een apart blogje over schrijven.
Er was zo ongelooflijk veel te zien.
Dit is een antieke Engelse quilt,
gemaakt van voornamelijk meubelstoffen.
Je blijft er naar kijken.


Ik vond dit een prachtige quilt.
Hij hing in beroerd licht.

Dit is het laatste blog in de serie Marina's Quiltzomer.
Het "gewone" leven gaat weer beginnen en
dan is er minder tijd om zo vaak te bloggen.
Maar gelukkig gaat de zomer nog even een poosje door!

Zomerse groeten, Marina.

5 opmerkingen:

  1. Hallo Marina,

    Heel erg genoten van Marina's Quiltzomer.

    groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal vergeten dat het weer Birmingham tijd was.
    Leuk om je foto's te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk om zulke dagen door te brengen met alles over quilts. Nu lekker na-genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om hier detailfotos van de sprinter te zien, ik kijk uit naar je andere verhaaltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je geweest bent en hebt genoten ! Dank voor je zomerse verhalen !

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...