woensdag 15 augustus 2012

Sterren met een krul!


Het quilten is klaar.
Het gaat zo snel. 
Natuurlijk is het maar een klein quiltje, maar toch.
En het is zo leuk geworden. Allemaal krullen en golflijnen. 
Past goed bij de vrolijke sfeer van de quilt.
Nu nog een biesje er omheen en klaar is t-ie!

Even nog een paar technische zaken. 
Ik heb King Tut garen gebruikt in 2 verschillende kleuren voor boven en onder.
De draad is geen enkele keer gebroken.
Tijdens het laden van de lagen op het frame, heb ik op de schorten geschreven welk onderdeel 
van de quilt aan welk schort moet worden bevestigd. 
Dan hoef ik niet elke keer de handleiding erbij te nemen. 
En ik kan mij niet vergissen.
Ik heb de spelden, die ik voor het bevestigen van de quilt gebruik 
op een apart speldenkussen geprikt.
Het zijn vrij dikke en lange spelden, die ik nergens anders voor gebruik.
Het los laten hangen van de vulling is goed bevallen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...