maandag 6 augustus 2012

Life is Beautiful met Kaffe Fassett.


Ik ben de tel kwijt, maar dat is niet erg. 
Als de pakketjes op mijn tafel op zijn, ben ik klaar.
Ik ben nu alvast een lay-out aan het proberen. Misschien zet ik de sterren wel op de punt.
De design wall is nu wel super handig.

Ik maak de flying geese op de gemakkelijke manier. 
Ik naai 2 vierkantjes, elk aan een kant van een  rechthoek, met een diagonale naad. 
Daar naai ik nog een stiksel naast en dan snijd ik, tussen de 2 stiksels, het overtollige driehoekje af.
Het resterende stukje kan ik uitvouwen tot een vierkantje van 2 verschillende stofjes.
Ik bewaar ze in dit schattige blikje.


Wat zal ik daar nu eens mee doen?

Gisteren heb ik een stitcherie afgemaakt. 
Nu ben ik de tel niet kwijt. 
Het is het 9e blokje van de Life is Beautiful.


De volgende ligt al klaar om te starten, als ik weer eens iets met de hand wil doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...