zaterdag 21 januari 2012

Alle La Petite Ecole schoolhouse blokken zijn af.

















Alle 13 schoolhouses zijn af. Ze waren ongelooflijk leuk om te naaien. Het is gewoon jammer dat ik er niet meer heb. Ik denk dat ik nog wel eens een huisjes quilt ga maken. En dan bedoel ik niet de mini's. Alle alfabet blokken zijn op maat gesneden. De alfabet blokken zijn een stukje kleiner dan de schoolhouse blokken. Ze krijgen allemaal een rand rondom om de juiste maat te worden. Gisteren ben ik naar Den Haan en Wagenmakers geweest om de stof er voor te kopen. Elsbeth heeft mij heel goed geholpen en we zijn er een hele tijd mee bezig geweest. Alles dat grijs was of grijs in zich had, heeft op de grond gelegen. Maar we hebben ook rode ruitjes geprobeerd, bruine tinten en een heel mooi streepje. En uiteindelijk is het deze stof geworden. Er zit rood in en een heel klein rood bloempje op een lichte achtergrond en een donkerrood blad. Het past goed bij alle kleuren, heeft genoeg kontrast en is een beetje pittig. Dus nu terug naar de snij tafel en aan de slag ermee.

1 opmerking:

  1. Lovely fabric for your borders. It is going to look so fantastic all together. Great Job!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...