donderdag 28 april 2011

Toeval, toeval.











De tocht van vandaag was korter dan gepland en zo kwamen we al vroeg in Vernal, Utah. En nadat we in ons hotel waren geinstalleerd en ook de computer was aangezet en het nieuws uit Nederland was gelezen, zocht ik via google of Vernal een quiltwinkel heeft en jawel, de Fabric Friendzy Quiltshop in dezelfde straat als het hotel, Mainstreet, maar dan 3 blokken verderop en die kon ik gemakkelijk lopen. Het was een beetje saaie winkel en dat wordt waarschijnlijk veroorzaakt doordat de winkel sinds 1 april een nieuwe eigenaresse heeft. Dit was te lezen op een groot geel karton op de ruit van de winkel.


 Ze heeft nog niet veel stof en ook nog niet veel quilts om te laten zien. Maar ze was erg aardig en ik mocht rondlopen en foto's maken.















In de etalage staan hele kleine Singer handnaaimachientjes. Ik zou wel willen weten of dit speelgoed is of echte naaimachientjes zijn.











Ik heb een paar lapjes gekocht en een boek: Gone to Texas. De geschiedenis, alweer, van een pioniersvrouw en haar quilts. Ik wilde het al een poosje hebben en voila.
De witte lapjes hebben een heel klein printje en zijn erg geschikt voor een stitcherie, hoop ik.
De winkel heeft geen website, wel een blog. Die ga ik de komende tijd maar eens volgen. Kijken hoe het met de nieuwe eigenaresse gaat. En misschien kan ik haar over een poosje laten zien wat ik gemaakt heb van de stofjes, die ik in haar winkel heb gekocht.

Tot ziens,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...