donderdag 21 april 2011

En zo is het begonnen in 2008.


Een supermarkt.


Quiltspullen in een van de rekken. Waar zou dat nou voor zijn? Stof snijden voor quilts?!
"Oh, maar snijden kan ik wel!" Want ik kan niet knippen en dat weerhield mij van het quilten. Ik dacht "dat is dus niet voor mij weggelegd!" Eenmaal terug in Nederland direct op zoek gegaan naar een quiltwinkel en de spullen gekocht. En ik ben er nog net zo blij mee als de eerste dag.


Erg leuk om zoiets weer te zien in deze supermarkt. Er worden ook stoffen verkocht en patronen voor kleding. En tot mijn verassing is er een speciaal rek met voorgesneden en voorverpakte quiltstofjes.  



 En natuurlijk de vulling. Naast de rubberlaarzen is kennelijk de beste plaats ervoor!


Dit stofpakketje heb ik gekocht.



Gewoon afgerekend tussen de flessen water, de zak chips en de batterijen.
Waarom ook niet. De dichtstbijzijnde quiltwinkel is 110 km verderop.

Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...