woensdag 21 juni 2017

Marina's Quiltzomer 5.

Vandaag heb ik dit ding veel nodig gehad.
Ik heb een en ander op mijn computer in de war gegooid en het kostte even wat meer tijd om het weer in orde te krijgen en dat is gelukt. Ik heb dus een groot deel van de dag achter de computer doorgebracht
en daar was het af en toe erg warm. 
Met deze waaier kan ik mijzelf
af en toe even koelte toewuiven!
Een ander warm klusje is dit huiswerk voor het Quiltersgilde. Lapjes snijden. De stapel groeit elke dag en heeft het hoogste punt nog niet bereikt!
Vandaag was de langste dag van het jaar: midzomer.
Mijn schoondochter had een picnic georganiseerd
in het park vlakbij hun huis.
Super idee!
Ook het jongste telg was aanwezig.
Hier op schoot bij haar oom
(dezelfde van de stapelbekers!)
Het was heel erg gezellig.

Zomerse groeten, Marina.

1 opmerking:

  1. Het ziet er super relaxed uit! En die waaier, ik heb hem deze vakantie kunnen kopen. Die is ZO LEUK!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...