zondag 11 juni 2017

Long Time Gone!


Het is inderdaad lang geleden, dat ik aan deze quilt werkte. Ik denk dat ik de titel van deze Jen Kingwell quilt maar houd. Ik werk er met grote tussenposen aan en dan past de titel wonderwel.

Ik heb nu blok 4 af. Ik vind de aanduiding blok niet erg passen. Het zijn nl 9 blokjes, die samen het grote blok vormen. Er zitten 126 stukjes in dit blok. Het was daarmee erg bewerkelijk. 
Maar erg leuk geworden.
Blok 3 was ook erg leuk. Het waren 6 kleine blokjes met het kruis patroon.
Blok 2 was een beetje een puzzel. Je mag namelijk helemaal zelf weten hoe je de kleurverdeling maakt. Ik ben maar lekker ad random gegaan. Er zit niet echt een systeem in.
Lekker buiten mijn comfort zone!
Blok 1 waren er 2. Rare zin!

Het wordt straks een super bont geheel.

Groet, Marina.

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...