zondag 6 oktober 2013

Twist, twist, Amish with a Twist.


Met allerlei tussendoor projekten, komen de "reguliere" projekten af en toe lelijk in het gedrang.
Maar een voordeel is weer, dat je op een gegeven moment ongelooflijk veel zin hebt er weer aan te werken. Dit weekeinde had ik mij voorgenomen een paar blokken te maken van de Amish with a Twist. Er was weer een zending binnen gekomen en er lagen er ook 2 wachten.


Dit keer, serie 7,  moesten er kleinere blokken worden gemaakt.
Vier van de een en acht van de andere. Ik had eerst niet zo erg in de gaten waar deze blokjes in de quilt hun plekje zouden krijgen. Maar met  1 blik op de foto werd alles duidelijk.


Dit blok had ik een paar maanden geleden al gemaakt en zo is nu alles voor het middenblok aanwezig.
Ik vind het echt schitterend.


Blok 8 is opgebouwd uit dezelfde blokjes, die ik bij 7 heb gemaakt. De kleuren zijn wat flets, maar ik heb bij deze quilt geleerd, dat alle kleuren samen een geweldig effekt op elkaar hebben.

Morgen maak ik 9 met dezelfde kleuren. 
Dan ben ik weer helemaal bij.

Marina.

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...