zaterdag 26 oktober 2013

Tentoonstellinkje van de Block Swap Quilts bij De Sampler in Haarlem..


En daar hangt mijn quilt dan.


Zusterlijk naast de andere quilts van het project.
De een nog mooier dan de ander.
Ik vond het wel een bijzonder gevoel om daar aan de wand te hangen.


De quilts zijn zo ongelooflijk verschillend.
Terwijl we allemaal met dezelfde "grondstoffen" zijn begonnen.
En ze zijn zo mooi!
Deze quilt vangt je blik en laat je bijna niet meer los.
Er zijn zoveel verschillende patronen in te ontdekken.
De sterrenrand is ook schitterend.


Deze quilt vind ik heel bijzonder.
De blokjes zijn zo knap gerangschikt 
om het zig-zag patroon te maken.


Deze quilt is nog niet af.
Ik denk dat het quilten er nog meer dynamiek aan zal geven.
De rode rand geeft een hele mooie gloed over de quilt.
Het patroon is zo mooi!


Dit is er ook een waar we heel lang naar hebben staan kijken.
Je kunt er vierkanten in zien en sterren en de prachtige diagonale lijnen.
En zelfs de rand is van driehoekjes gemaakt.


Hele mooie molentjes in een bijzondere setting van groene en grijze sashings.


Volgende maand hangen de quilts van andere deelnemers.
Dan ga ik zeker weer kijken.

Ik hoop dat er binnenkort weer zo'n soort project wordt georganiseerd. 
Dan doe ik zeker weer mee!

Marina.

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi. Hier kan ik nog wel een paar keer naar kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tijdens een kopje thee heb ik er is LANG naar gekeken....
    Geweldig werk !!
    Ik ga eens googelen waar De Sampler is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om op deze manier de resultaten naast elkaar te zien hangen !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige quilts laat je daar zien. Ik heb ook geen idee waar de Sampler is...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...