dinsdag 12 oktober 2010

Kadootje!

Mijn dochter heeft van haar vakantie in Brazilie een kadootje voor mij meegebracht.
En dat zat in dit leuke tasje.


En dit is wat er uit kwam.


Vier stofjes, eh.... 3 lapjes. Heh???


Een stofje..... eh 4 printjes. Ik snap er niets van!


Even verder kijken.... Ja, hier ook 4 patroontjes op de stof.


En op dit lapje ook! Dat is leuk!
En het wordt nog leuker, als ik de stofjes helemaal uitvouw.


Er staan 7 patroontjes op de stof!


En hier ook.


En hier ook!
Heb ik zomaar 21 stofjes, verwerkt in 3 lapjes van mijn lieve dochter gekregen.
Echt zo leuk. Ik had zoiets nog nooit gezien. Geweldig.
Ik kan zo aan de slag met een quilt, want alle kleurtjes en alle patroontjes passen prima bij elkaar!
Nu alleen nog een blok uitzoeken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...