zondag 2 mei 2010

Een quiltpatroon op een uitzonderlijke plek.

In Vicksburg, Mississippi is een quiltwinkel die Stich-N-Frame heet. De winkel zal niet mijn favorieten lijst halen, althans vandaag niet, want het was er een behoorlijk rommeltje. Maar ze zijn geexcuseerd, want ze zijn net verhuisd.


Ik vond er een prachtig panel met de 2 belangrijkste generaals uit de Civil War. Het panel is te groot om te gebruiken voor een Civil War blokje, maar ik wilde dit buitenkansje niet mislopen. Wie weet vind ik elders wel een lapje met kleinere portretten. Ik heb ook een schattig lapje gekocht met de Amerikaanse vlag erop met kleine kanonnetjes erbij. Hmm, schattig is dus niet het juiste woord voor dit lapje. Overigens valt de prijs van een lapje heel erg mee ten opzichte van de prijs in Nederland.

Onderweg hebben wij gelunchd. En voor vertrek bezocht ik even het toilet. Als altijd keurig schoon. Maar tot mijn grote verbazing waren de muren bekleed met behang met een quiltpatroon. Daar moest natuurlijk een foto van gemaakt worden.!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...