maandag 5 november 2012

Mijn allereerste restjes quilt!


De top van de molentjes is klaar. Ik vind hem heel erg mooi geworden.
Voor de achterkant wil ik de paarse stof gebruiken. 
Ik ga de quilt op het frame quilten. Met de nieuwe naaimachine! Ik ga eerst goed over een patroon nadenken. De rand krijgt wel een ander patroon dan de molentjes.

Ik vind het nog steeds een beetje ongelooflijk hoe je van dit


hoopje restvierkantjes tot een mooie quilt kunt komen.
Met dank aan mijn allereerste quiltjuf, Gre Koopman, die mij deze techniek in mijn allereerste quiltles leerde. Jammer dat ik niet meer van haar heb kunnen leren.




4 opmerkingen:

  1. Super goed gelukt, prachtig is het.mooie randen ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke quilt is dat geworden,je ziet van restjes kun je nog heel wat maken.De Kaffe Fasset stof van de rand past er perfect bij.
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...