dinsdag 19 juni 2012

Een nieuwe aanwinst.


Op het quiltfestival in Noord-Groningen heb ik bij Maaike Bakker een design wall gekocht. 
Ik ben met de grote maat naar huis gegaan, maar die heb ik terug moeten sturen, want ik kon mijn naaikamer niet meer in of uit, afhankelijk van waar ik was. 
En nu heb ik de iets kleinere maat en dat is een stuk handzamer. 
Ik kon hem zelfs in de huiskamer opzetten en toen, met enige moeite, de trap op zeulen en daar staat hij nu te pronken tegen de muur met de Kaffe Fassett sterren er op.


En als iemand wil weten hoe vingerhoedjes er uit zien die gechain pieced worden, nou, zo dus! 
Even met een paar speldjes op de wall geprikt tot ik tijd heb om ze los te knippen. 
Het is zo handig om rechtop staand je foto's te maken en niet meer half boven de tafel te hangen of de blokken op de grond te leggen. 
Ik ben nu al erg blij met de nieuwe aanwinst.

1 opmerking:

  1. Mooi werkbord. Ik "behelp" me met een flanellen laken. Gaat ook goed,maar dit is natuurlijk altijd mooi strak.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...