donderdag 12 april 2012

Nieuwe stofjes.

Eergisteren is het pakketje aangekomen dat ik bij Judie Rothermel had besteld. Het zijn 2 pakjes met elk 25 lapjes van 6x6 inch.  In het ene pakje zitten Conversation Squares van 1930 stoffen en in het
andere pakje Conversation square met 1840-1890 stoffen. Elk stofje heeft een ander plaatje en ze zijn zo leuk!
In de envelop zaten ook de proefmonsters van haar laatste series stoffen. Heel veel bekende stofjes in het handzame maatje voor mijn vingerhoedjes. De pen in de vorm van een cactus is van mij. Een keer als vakantie souvenir meegenomen. Ik vind die grote meer dan manshoge cactussen zo ontzettend leuk!
En vandaag kwam een fatquarter pakket aan dat ik had besteld. Het is de stoffenserie Civil War Ladies. Het zijn 17 verschillende stoffen, waarvan een paar in een eerdere serie hebben "meegedaan." (dit heb ik nog niet eerder meegemaakt!) De serie dankt zijn naam natuurlijk aan het stofje waar de dames op gedrukt staan. Dit vraagt natuurlijk om een speciaal project, waar de ladies een hoofdrol in spelen. Maar dat moet ik nog bedenken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...