zondag 3 oktober 2010

Even bijkomen.

Ik ben duidelijk even aan het bijkomen van de blijkbaar forse inspanning van de afgelopen 2 maanden. Op quiltgebied gebeurt er niet zo veel. Ik ben aan het opruimen, want mijn naaikamer ligt behoorlijk overhoop en er is veel op te bergen. Ik ben dus in de weer met ordners en plastic opbergbakken.
En af en toe prik ik een naaldje. Vorige week woensdag zat ik in het zonnetje een LIB blokje te borduren.
Het was het blokje met de vlinders.


En dit is wat ik naast mij zag.





Op de grote najaarsvetplant zaten heel veel vlinders. Drie verschillende soorten deden zich tegoed aan de rijke bloei. Ik kon echt niet meer doorwerken en moest er foto's van maken.





1 opmerking:

  1. En dan zeggen 'ze' dat toeval niet bestaat. Mooi, die vlinders: zowel de echte als de geborduurde!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...