woensdag 8 februari 2023

Tunnel visie.



De mini quilt is 40x40 cm en de kleinste, die ik ooit gemaakt heb. De tunnel aan de achterkant is af. Geen idee wat er met de naaimachine aan de hand was, maar het stiksel ziet er raar uit!! Het zit wel goed vast! Het label zit er op. Quilt nr. 43! Het quiltje hangt straks in maart in Rijswijk op de tentoonstelling van Miniatuurquilts van het Quiltersgilde tijdens de Patchwork en Quiltdagen. Ook de quiltjes van de andere leden van de MOQing Birds hangen er.

De tunnel voor de “Windenergie” quilt is natuurlijk veel groter. Ik heb de neiging heel veel hele kleine steekjes te gebruiken, maar ik probeer dat niet te doen. Zolang het goed vast zit en op de hoeken iets steviger, is het voldoende!  Het label moet ik nog maken. Het is quilt nr. 44! Hij hangt straks in april in Nantes, op de tentoonstelling moderne quilts van Quiltersgilde MQG en DutchMQG in Pour l’Amour du fils! Ik ben benieuwd hoe dat er uit zal zien!

Groet, Marina. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...