dinsdag 18 februari 2020

Lange rijen maken.

Het maken van de vingerhoedjes is een heel leuk klusje. 
Maar ik moet er nu toch eens mee stoppen, 
anders heb ik er straks veel te veel of de quilt wordt gigantisch!

Dit is de laatste portie, die ik ga naaien. 
Ik heb nu een aardige voorraad stroken van 6 vingerhoedjes 
en daarmee ga ik de rijen ‘konstrueren’. 
Het zijn 7 verschillende stroken, 
die ik telkens in een andere volgorde aan elkaar moet zetten, 
zodanig dat de veel voorkomende vingerhoedjes 
goed over de quilt verdeeld worden. 
Het liefst verzin ik een ‘systeem’, 
maar ik ben bang dat geen enkel systeem opgewassen is tegen deze klus!  
Het best werkende systeem is denk ik 
‘ik-verzin-wat-en-dan-zie-ik-wel’.

Groet, Marina.

2 opmerkingen:

  1. tja dat krijg je met die kleine blokjes van A.C.tion, je kunt er niet mee stoppen. Resultaat is wel vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...