zondag 27 oktober 2019

Time flies when you're having a good time!

Net terug van de midweek van het Quiltersgilde, 
wil ik natuurlijk even een blogje schrijven.
Het was erg leuk.
Gezellig, goed georganiseerd, 
mooi hotel, aardige quiltcollega's.
Veel geleerd. 
Lekker gewerkt!
Maar ik mag niets laten zien!!
Want in maart 2020 is het quiltweek-end met hetzelfde thema 
en dat moet een verassing blijven!

Dus maar het quiltje getoond, 
dat ik 5 jaar geleden maakte, 
toen ik voor het eerst naar de midweek ging.
Schaduwwerk was het thema.

Ik ben toen behoorlijk buiten mijn comfort zone gegaan en 
nu ook weer.

Gewerkt met een materiaal dat ik zelf, 
niet zo gauw gekozen zou hebben, 
met een techniek die nieuw voor mij is!

En zo'n week er even helemaal tussen uit,
ik kan het iedereen aanraden!

En nu maar wachten tot maart.

Groet, Marina.

1 opmerking:

  1. Lastig toch zo lang te moeten wachten, je "oudere" werk ziet er leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...