woensdag 30 oktober 2019

Even een tussendoortje.

Voor alle zekerheid had ik mijn lichtbak meegenomen naar de midweek.
Maar zo'n groot plat breekbaar ding vraagt wel voorzichtigheid. 
Daarom had ik hem in een lap gewikkeld. 
Hoewel, lap? 
Het is een onafgewerkte quiltsandwich, 
dat ik op een longarm quiltcursus gemaakt heb en 
dat ik na afloop mee naar huis mocht nemen. 
Daar heb ik er inmiddels ettelijke van.
En aangezien ik geen hond of kat heb, 
om ze in hun mandje te leggen, 
liggen ze opgestapeld ik de kast.
Kwam nu nuttig van pas.
Maar zag er wel een beetje slordig uit. 
Thuis gekomen heb ik er een etui van gemaakt.
Een soort envelop.
De zijkanten gestikt en daarna nog een keer gezigzagd voor stevigheid.
Ik had nog een restant van een bies en dat paste mooi om de 'klep'.
En zo kan de lichtbak/lichtplaat voortaan beschermd vervoerd worden.
In zijn eigen envelopje!


Van de restanten heb ik nog een zakje gemaakt 
voor de stekker en het snoer.
Zelfs het stukje met mijn naam kan nog gebruikt worden!

Groet, Marina

3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...