maandag 15 juli 2019

Iets te enthousiast!

Tsja,
stapje overgeslagen.

Ik heb een hele stapel deelblokken klaar en 
ik ben vreselijk nieuwsgierig hoe het er samen uit gaat zien.
Dus ben ik op de ontwerpwand blokken gaan samenvoegen
en heb ik er zelfs al 4 aan elkaar genaaid.
Boehoe! Neeeeee!
Ergens voelde ik aan mijn water dat er iets niet helemaal goed ging.
Dus, het patroon er nog even op nagelezen.
En ja, hoor.
Alle blokken moeten nog 'even' 
op de goede maat bijgesneden worden.
En dat ene blok natuurlijk weer even loshalen.
Maar ik heb een blik kunnen werpen op 
hoe het gaat worden en dat is erg leuk!

Nu terug naar de snijtafel!

Zomerse groet, Marina.

3 opmerkingen:

  1. Beter zo als dat de blokken te klein zijn :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, gelukkig dat jij dit ook eens hebt!
    Was ik vorige keer ook vergeten! Kon 2 banen met 4blokken weer uit elkaar gaan halen! Maar ja, nu past alles toch veel beter.Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beter te groot dan te klein, leuk om het filmpje te zien. Wel veel lijmwerk maar dan krijg je ook wat ronds.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...