maandag 30 april 2018

Mystery!

Ik hou niet van mystery projecten. 
Ik weet graag waar ik aan toe ben 
en waar ik aan begin.
Maar ja, 
Als het een Kaffe Fassett mystery is, 
wordt het een ander verhaal!
Het probleem begon al met de keuze:
Licht of Donker?
Licht? 
Hmm, misschien te licht 
en wordt het meer pastelkleurig 
en daar hou' ik niet zo van.
Donker? 
Hmm, wordt misschien erg bruin of zwart. 
Vind ik niet zo leuk.
OK! Allebei dan?
Wordt wel erg duur en vooral erg veel werk.
Keuzes, keuzes!
Ik heb gekozen voor donker.
En tot nog toe is het mooi!
De 1e zending zat in een mooie transparante projectdoos, 
die je er bij krijgt.
En er zat een kadootje bij: 
een hele stapel fatquarters, 
die je niet nodig hebt voor de quilt! 
Super!
De 2e zending.
Lapjes en een instructie kaart.
Summiere instructies. 
Je wordt wel geacht te kunnen quilten.
Geen probleem!
12 dezelfde blokken liggen klaar en gaan in de doos.
Mooie keuren combinatie en 
geen idee hoe het gaat worden.
De fatquarters zitten nog mooi ingepakt 
te wachten op een plannetje.

Groet, Marina.

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk en spannend. Ik ben heel benieuwd hoe de quilt wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn pakket komt pas in augustus. Ik heb dezelfde kleurencombinatie besteld. Leuk om alvast een voorproefje te zien!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...