vrijdag 12 november 2021

De Moderne Lancaster Diamonds weer opgepakt.

 

Een paar weken geleden ben ik bij Laura in Diever op bezoek geweest voor een opfrissertje voor de Moderne Lancaster Diamonds.
De quilt heeft lange tijd stilgelegen, mede door Corona sluitingen.
Weer even paper piecing met freezer paper opgehaald en nu kan ik weer verder.
De lapjes met het juiste kleurpalet liggen voor het grijpen.
Elke combinatie is goed. Maar voor elk blokje maak ik een aparte keuze.
De mal is onontbeerlijk bij het snijden tot de juiste maat.
Ik denk dat dit het eerste blokje is, waar zwart in zit.
Erg leuk geworden.
Dit was een bewerkelijke. Met misschien iets te weinig contrast 
tussen de gele en rode stof.
Ik zal ze binnenkort weer eens allemaal bij elkaar leggen.
Groet, Marina.

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie blokken. Handig om je bakken met stofjes zo neer te zetten. Kun je lekker makkelijk de kleuren bij elkaar zoeken.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke vrolijke blokken worden dit! Ik heb deze quilt op mijn wim lijstje staan. Waar heb jij de mal gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke vrolijke blokken. Deze top staat al lang op mijn WIM lijst. Waar heb jij de mal gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...