woensdag 25 februari 2015

Ze bestaan wel, ze bestaan wel, ze bestaan wel!!



In een etsy winkel heb ik lapjes gevonden met yogahoudingen!


En bijpassende lapjes met OHM tekens!

Ik ben er al een eeuwigheid naar op zoek. 
Ik maak voor mijn dochter, die yogalerares is, 
een yoga quilt.
Ik wil er zo graag lapjes met yogahoudingen in verwerken.
En nu heb ik ze en in zulke mooie kleuren.
Ik ben zoooooo blij!

Nu bedenken welke blokken ik er van zal maken!

Yippieeee!

Oh, ja,
Mijn 11e blok voor de Amish with a twist is ook af.


Het is het laatste blok van de rand.

Nu de log cabin blokken maken.
Maar ik ben bang dat de yoga quilt nu voor gaat!

Marina

3 opmerkingen:

  1. Wat goed dat je deze lapjes hebt gevonden en nog mooi ook !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eindelijk!!! Ik weet van de start van je zoektocht en ben blij voor je dat je nu geslaagd bent.
    En dan nu een ontwerp maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke lapjes! en wat zul je blij zijn, nu kun je verder plannen gaan maken voor dit speciale project!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...