dinsdag 3 februari 2015

Laatste dag van de Challenge.


De geblokte quilt met de lieveheersbeestjes 
heb ik voor mijn achterneefje Lucas gemaakt. 
Hij is mijn broers kleinzoon. 
Ik ben dus zijn oud-tante! 


De vrolijke molentjes zijn een hoesje geworden 
voor mijn draagbare dvd speler. 


Je moet de gezichten van mede-passagiers zien, 
als ik op Schiphol het hoesje uit mijn tas haal 
om de dvd speler er uit te halen 
om door de scanner te gaan! 
Hilarisch!   


De laatste quilt van deze serie en van de challenge heet Schaduwspel. 
Ik heb het op de midweek van het Quiltersgilde gemakt. 
Erg leuk om met nieuw materiaal te werken.
 Ik daag Annelies van den Bergh uit voor de volgende challenge. 
Veel succes. 

Marina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...